👈 فروشگاه فایل 👉

نقش تبلیغات در بازاریابی

ارتباط با ما

... دانلود ...

درک درست تبلیغات

کلودهاپکینز در خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد:

«درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش است. سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. تبلیغات برای ایجاد یک تاثیر کلی نیست‎؛ برای ثبت نام شما در اذهان مردم نیست. برای کمک به فروشندگان دیگر شما نیست. با آن مثل یک فروشنده رفتار کنید. آن را مجبور به توجیه خود کنید. آن را با دیگر فروشندگان مقایسه کنید. هزینه و نتیجه را حساب کنید. بهانه ای را از یک فروشنده خوب نمی پذیرید، از آن هم نپذیرید. آنگاه چندان به خطا نخواهید رفت.»

وظیفه مهم تهیه کننده آگهی انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش را به جای خریدار بگذارد و متوجه باشد که آگهی را از درون چشم خریدار که جنس را می خرد تهیه نماید نه از نظر تولید کننده جنس که می خواهد جنس خود را به فروش برساند. پس اولین اصل در تهیه آگهی تبلیغاتی جلب اعتماد مشتری با آموزش صادقانه است.

مهمترین اصل در تبلیغات، تاکید بر منافع مصرف کننده است. وقتی یک آگهی یا نامه تبلیغاتی می نویسد، هشدار جی آبراهام را به یاد داشته باشید:

«این واقعیت را در نظر داشته باشید که مردم به بزرگی شما هیچ اهمیتی نمی دهند. تنها چیزی که برای آنها مهم است نوع سود، مزیت، خدمت، یا بهبود شخصی ویژه ای است که ارایه می دهید. شما چگونه زندگی آنها را بهبود خواهید بخشید؟ شما چگونه زندگی راحت تری برای آنان ارایه خواهید دید؟ آیا آنها را خوش قیافه تر خواهید ساخت؟ آیا آنها را ثروتمندتر خواهید کرد؟ آیا می خواهند بدانند شما از چه طریقی کیفیت، ارزش، لذت، سودآوری را در زندگی آنها بهبود خواهید بخشید. بازاریاب های معدودی واقعاَ به این نکته پی برده اند! مردم اهمیت نمی دهند شما چه می خواهید! تمام کارهایی که در تبلیغات، در بازاریابی، در فروش انجام می دهید باید تنها اطلاع رسانی این نکته باشد که شما به چه طریقی به مشتریان فعلی و آتی خود سود خواهید رساند.

تکنیهای اجرایی تبلیغ

▪ موزیکال:

▪ ارایه تاییدیه:

▪ داستان گویی:

▪ مستندات علمی:

▪ تبلیغ دوتکه:

▪ شایستگی فنی:

▪ نمای نزدیک:

▪ رتوسکوپ:

▪مقایسه:

▪ حل مشکل:

▪ فرد سخنگو:

▪ سبک زندگی:

▪ برشی از زندگی روزمره:

▪ انیمیشن (نقاشی متحرک):

▪ سریال (مجموعه تبلیغ):

▪ خیال پردازی:

▪ حالت یا ذهنیت پردازی:

روش‌های ‌تبلیغ

نکاتی در مورد تبلیغات

●اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی

● یا برگردان پیام تبلیغاتی

●تبلیغات با توجه به ملاحظات فرهنگی

●تبلیغات با توجه به ملاحظات رسانه‌های جهانی

👇محصولات تصادفی👇

نمونه سوالات درس مبانی برنامه نویسی ( برنامه نویسی با نرم افزار MATLAB) دانلود شیپ فایل خطوط همدمای حوضه آبریز اردستان ، ریگ زرین و سیاه کوه گزارش کارآموزی: ساختمان های فولادی پاورپوینت جائیکه خدا می خواهد باشم مبانی نظری طبقه بندی مواد موثر­ گیاهان، آلکالوئیدها، گلیکوزیدها، اسانس‌ها، فلاون‌ها و فلاونوئیدها، تانن ها، مواد تلخ