👈 فروشگاه فایل 👉

مقاله مدلسازی دینامیکی سیستم انتقال قدرت خودرو برای بررسی ارتعاشات پیچشی

ارتباط با ما

... دانلود ...

چکیده مقاله:

امروزه به سبب شرایط ترافیکی که موجب توقف و حرکتهای مکرر در هنگام رانندگی شده است سیستم انتقال قدرت خودروها بیشتر در م عرض تغییرات ناگهانی گشتاور قرار می گیرند . این مقاله به بررسی رفتار ارتعاشات پیچشی گذرا در سیستم انتقال قدرت خودرو با روش مدلسازی ترکیبی گسترده - متمرکز می پردازد . سیستم انتقال قدرت دارای المانهای غیرخطی مانند لقی بین دنده ها می باشد که باعث ایجاد برخورد بین دنده ها و بوجود آمدن ضربه در سیستم می شود . این ضربات نیز که دارای طبیعت گذرای کوتاهی هستند باعث تحریک نویزهای فرکانس بالا و مدهای سازه ای سیستم می شوند .

کلیدواژه‌ها:

شافل – کلانک - مدل ترکیبی ( گسترده - متمرکز )

👇محصولات تصادفی👇

سورسهای گرافیک کامپیوتر در زبان سی جزوه آموزشی شیمی4(چهارم دبیرستان) جلال نوری ساختارهای دسترسی به جستارهای فضایی فازی گزارش کاراموزی ابزار دقیق تراشکاری پاورپوینت نظام سیاسی و خط مشی گذاری عمومی و نظریه پردازی